TEST


Namn 7 - Anna Jobb
Är han/hon kul? - Haha nej
Har du kramat personen ? - Never
Minne av personen? - Eh ja, inga speciella om man säger så:P

 

Namn 10 - Arla-Janne
Var träffades ni första gången? - 1 år sen cirka
Är personen viktigt för dig? - nja
Sista bokstaven i personens namn? - n

 

Namn 14 - Axel
Flicka eller Pojke? - Pojke
När träffa du han/henne ? - skolan
Har du pratat med personen i telefon? - Ja

 

Namn 18 - Binniken Ariel (ewe haha)
Hur länge har ni känt varandra? - Sen vi var typ 1 år
Har du kysst honom/henne? - Det har jag nog
Kan du berätta hemligheter för personen? - Jarå

 

Namn 20 - Björn Perhammar
Är hon/han vacker? - Nej va
Känner du honom/henne bra? - Nej
Är han/hon upptagen? - Haha ja tyvärr liksom

 

Namn 22 - Bror
Är ni släkt? - Jo
Hur är han/hon till sättet? - Rolig o världens snällaste faktiskt!
Känner du honom/henne bra? - Ja

 

Namn 25 - Carro
Har du sänt personen ett sms? - Ja
Är det en tjej? - Ja
Går personen i samma skola? - Har gjort

 

Namn 26 - Christian
Hur gammal? - Hm, 22-23 tror jag
Bor? - Västervik
Hatar du personen? - Nej!

Namn 28 - Dennis
Har du besökt personen? - Ja
Är han/hon trevlig? - Ja, absolut!
Vad börjar hans/hennes namn med? - D

 

Namn 30 - Emelia
Har du kramat henne/honom? - Ja
Har du sett personen full? - Ja
Hur länge har du känt personen? - Jag vet inte, känner henne väl inte direkt

 

Namn 41 - Gyn (hahhaa)
Står han/hon nära dig? - Jomen alltså ja
Har du kramat personen? - Kan man väl säga
Minne av personen? - Många fina, kan inte välja bara en liksom

 

Namn 50 - Jenny
Beskriv med ett ord? - gillarna
Bor personen i gävle? - Nej
Har du sett honom/henne i en dröm? - Hm har jag säkert


Kommentarer
Postat av: Dennis

Är det jag dennis? fan va cooolt i så fall :P men du känner säkert fler trevliga dennisar ;)

2008-07-10 @ 22:26:25
URL: http://dennisklarin.blogg.se/
Postat av: jempa

hahaha jag dör. gyn var ju bäst

2008-07-11 @ 11:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0