Så äre mät


Det är verkligen sommar nu! ett tag iaf, o jag som trodde att det inte skulle bli nån mer sommar. då blev ju jag glad. i helgen så var det först lite party hemma i motala. rosévinet gjorde sitt o jag blev kalasen! kul vare:) sen i lördags åkte jag o mattias till torpet.. grillade o sådär, himla mysigt:) sen igår åkte vi o badade i rinna, ligger några kilometer från torpet. skitmysigt ställe. dom hade ett litet hopptorn där, o jag vågade hoppa från 3:an, bra gjort! mattias gjorde som vanligt volt med skruv o andra avancerade saker. läskigt verkar ju det tycker jag.
Sen var helgen slut och jag började jobba igår kl 22. gick bra, men var skittrött. är redan vaken nu! kände att man vill ju inte sova bort en såhär fin dag va. o jempa kommer snart med, så då ska vi åka o bada i berg.  gött med bil! det hade visst hänt nån olycka på e4:an så det var värsta kön, inte så roligt. men sen ringde hon o sa att hon liftade med några! jag tror hon ljuger. eller hon kanske åker med nån, men det måste ju va nån hon känner isf, ja det måste det va:)

Hade missat lite att jag slutar 06 på lördag o ska jobba 06 på söndag osen jobba 14-22 i fem dagar. kom på det igår o kände att det pallar jag ju aldrig. så hoppas på att det löser sig o att jag är ledig på söndag..

Nej nu ska jag packa ihop lite här va!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0