Och snart har man glömt vem man är


Ja det känns ju sådär det här. just nu vet jag ingenting, eller jo jag vet men jag vet ändå inte vad jag ska göra. jaja.. är himla glad att jag har bra folk på jobbet, det har underlättat en dag som denna kan jag ju säga.
Och jag är obeskrivligt glad över att jag har så underbara vänner så att jag knappt kan förstå det. tacktacktack jenny,josie o vickan. ni är dom bästa som finns.
Imorgon ska jonas hem till motala, o då ville han gärna ha bilen. okejrå tänkte jag! så han tar tåget hit till linköping för o vänta på att jag slutar vid tio. sen åker jag med honom hem. och då ska jag skynda mig på för att hinna dricka lite! ska till onsdagsklubben. ska bli jätteroligt verkligen! inte för själva onsdagsklubben, men för att träffa jenny,josie,vickan o sarah (nån mer som ska med förresten?). jag längtar!
Innan jobbet blir det också roligt ju! ska äta lunch med elefteria (leffe) och petra från jobbet. jag gillar dom! så det ska bli himla trevligt.
Funderar förresten på att fråga ifall jag kan få gå en timme tidigare imorgon, skulle ju va himla bra faktiskt.. hoppas på't!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. har tråkigt och är inte alls trött..

Oj glömde visst publicera. Har precis kommit hem från sarah! var himla trevligt att träffa henne, var ju 100 år sen typ. vi babbla på om allt som hänt sen sist, varken jag eller hon hann med hälften kändes det som även fast vi prata skitsnabbt:P haha

Nu ska jag försöka bli trött. hej då.

Kommentarer
Postat av: jempa

men åh idis du är ju världens sötaste <3

2008-07-17 @ 12:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0