Jobbiiiiiiigt

Ah så jävla jobbigt verkligen!
I förrgår råkade mattias tappa min lilla platta som man använder för att komma in till porten. väldigt jättejobbigt eftersom det inte går att komma in utan den. och så var martin som jag hyr av tvungen att skicka en fullmakt till mig så att jag kan hämta ut en ny. jag var helt inställd på att få den där fullmakten idag, men icke. så nu är jag hos mattias och har inte ett skit här. inga underkläder, inget smink osv.. fy fan alltså!! blä verkligen. och jag kan typ inte åka hem till motala, det blir för dyrt.
Men vad ska jag göra då? jag vet fan inte. skit o helvete också vad dåligt humör jag är på. ett alternativ, som ju är så jävla roligt, är att jag går dit o hoppas på att nån kommer som bor i min korridor, så jag kan komma in. kan ju bli en rolig väntan.
Ah jag orkar inte!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0