hungrig o slapp

någon som
någon som förstår dig: josie
någon som du saknar: dom flesta hemma
någon som du längtar efter: mattias
någon som du hatar: vet inte

vem
vem kramade dig senast: jenny
vem pussade dig senast: mattias
vem ringde dig senast: ewe
vem ringde du senast: jenny
vem var hemma hos dig senast: mattias

vem var du hemma hos senast: sarah o dennis

har du
har du några kärleksproblem: nej
har du ätit något idag: ja
har du pratat med någon idag: ja
har du gråtit idag: nej
har du skrattat idag: ja

jag
är singel: nej
saknar någon just nu: ja
är rädd för att bli övergiven: jo är jag väl
svär ofta: ja ganska tror jag
sjunger i duschen: nej
är en morgonperson: inte direkt va
skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: nej
är kär i kärleken: nej
skrattar åt mina egna skämt: oftast inte
vill ha barn: ja
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: ja verkligen

har du
glasögon/linser: nej
piercingar: nej
syskon: ja, 2 systrar 1bror
pojk/flickvän: ja
jobb: ja
för många vänner: nej
rymt hemifrån: typ 20 meter från huset när jag var lite, känns inte som det räknas riktigt
färgat håret: nej
bra självförtroende: jo, ja eller ja jag vet inte
sagt "jag älskar dig" till någon: ja
varit kär: ja
dumpat någon: ja
gjort något olagligt: ja
somnat i skolan: ja
brutit ett ben: nej
tappat bort mig i min hemstad: ja
sett en fallande stjärna och önskat mig något: ja
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: jo
smugit ut utan lov: nej tror jag nog inte
ljugit om var jag är för mina föräldrar: haha ja
en hemlighet som ingen vet: ja
varit på en blind date: nej
sovit en hel dag: nej
somnat gråtande: ja

brukar du
titta dej själv i spegeln: ja
ha ångest: nej
drömma mardrömmar: händer, fast sällan
klä dig i svart: nej
hata folk: nej
lita på folk: ja det gör jag nog rätt mycket

sista personen som
sov i din säng: mattias
fick dig att gråta: -
du delade en dricka med: sarah f
skrek på dig: hm jag vet inte
du fick sms från: jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0