Håkan!!


En mycket bra helg har det varit.. i fredags så lagade jag och mattias mat och drack en massa vin. ja en massa vin för min del framförallt, haha. men det var bara kul! upptäckte vilken fantastisk blandning rosévin och smultroncider är, blir fler gånger. bra effekt liksom!
I lördags så sov jag rätt så länge för att undvika att bli bakis, o jag lyckades. runt fem kom min bror med max-mat. sen åkte vi till berg. markus krunegård var alltså förband, riktigt bra tycker jag. äkta gladpop, o jag gillart! snygg kille med snyggt band också. sen håkaaaan!! åh håkan, håkan, håkan. så underbart bra! många favoritlåtar spelades. en fantastisk avslutning med det är så jag säger det. blev dock lite besviken på övriga publiken, var inte riktigt det där extaseuforilyckaviälskarhåkan-draget som jag förväntat mig. men jag o jonas kämpade på ganska bra för den saken ändå:)
förresten blev jag lite kär i daniel gilbert, also called hurricane gilbert. det var så fint när håkan sjöng den. hurricane blev allt lite rörd, det såg jag nog.
Efter håkan gick vi bort från smeten o slog oss ner med sanna o hennes vänner. uggla vet jag inte vad jag ska säga om? han rör sig som en gubbe. var iaf kul o hoppa runt o skrika till kung för en dag.
Åkte hem till mattias sen och jag o la mig alldeles för sent, 02:30.. skulle ju upp 05:20. var lite trött då om man säger! men jobbet gick bra, kunde gå hem redan 11. åkte tillbaka till mattias och åt frukost, o la mig o sov några timmar.. resten av dagen spenderades i soffan. kollade på the eye och heartbreak kid. bra båda två!

Hemma från jobbet, har tråkigt. blä.

Imorgon ska jag o petra hem till elefteria! det ska bli kul. leffe ska bjuda på mat, ser jag fram emot:) o på onsdag ska jag till pappas torp. hela släkten är där typ. eller nej men iaf pappa,jonas,camilla,syssling pernilla o hennes barn.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Fan, man borde ju såklart vart i Berg. Dumt, men hade en trevlig kväll ändå så kanske dumt att klaga. Ha det bäst ida.

2008-07-22 @ 10:15:53
URL: http://dennisklarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0