För en lång lång tid


Jobbar natt nu, trivs gör jag. även om vissa folk inte fattar någonting o inte gör något överhuvudtaget så jag får jobba för tre så! var rätt så stressigt inatt, men det funkade. jobbar fram till lördag morgon.. skulle egentligen jobbat söndag förmiddag också men kände att 24 timmars helg varav jag ska sova två gånger däremellan är liiite lite. så sverkan ska jobba åt mig! tack för det.
Hände en läskig sak förut! har inte pratat med min syster på kanske en vecka eller så, o tänkte förut att jag skulle ringa henne så vi kunde beställa biljetter till stockholm nästa helg. sätter mig upp ur sängen o ska precis ta mobilen o ringa henne, o vad händer! precis då ringer hon mig. helt sjuk! telepati eller nåt. coolt tyckte jag iaf:)
Idag har jag inte gjort mycket, slappat o lagat mat.. slut. men tänkte att jag ska ta o städa lite, behövs känner jag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0