We don't notice any time pass


Jobbet igår var väl eh ja.. sådär. funkade men inte askul direkt. var väl sista gången jag var där nu på lite mer än 4 månader. kommer sakna mina älskade brik-maskiner! okej, kanske inte riktigt.
Efter jobbet åkte jag till tobbes lägenhet där vickan o josie var. jenny kom sen också. hade mycket att prata om, alla ville prata heela tiden:)

Idag är jag stolt över mig själv! gick upp 09.20, mycket bra gjort. har ju gått upp typ 12 varenda dag den senaste tiden. men lika bra att vända tillbaka dygnet redan nu, ska ju åka klockan 6 på söndag liksom.

Idag ska jag köpa lite grejer hade jag tänkt. i linköping kanske, för jag ska nog träffa mattias.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0