The times they are a-changin'


Hänt en del i mitt huvud sen sist! pratade med mattias igår och nu är mina tankar helt annorlunda. har sen vi blev tillsammans tänkt att "känns det inte 100, 100, 100 procent när jag åker så kan vi inte vara tillsammans".. och det känns ju inte 100 procent! jag tycker om honom och är kär i honom, men vi har ju inte träffats så länge och det är väl det som gör att det inte kan kännas 100.
Tycker fortfarande att det känns tråkigt såklart, men vad ska man göra? det är ju bara så att jag ska åka, o han också. that's it om man säger! men jag kommer sakna honom jättemycket såklart.. men vi ska ju iaf ses på bali! det ska verkligen bli skoj. och så kommer vi ju kanske jobba ihop 8 timmar om dagen under hela sommaren, hoppas bara inte vi blivit osams till dess:P

Har varit hos josie ju! det var himla mysigt och trevligt. vi var lite på stan, och så åt vi och fikade. och kollade på humorlabbet! blev lite besviken på de första avsnitten, men de sista 3-4 avsnitten är så jävla roliga. värt!
I förrgår somnade jag typ halv sex, arla ringer en halvtimme senare o undrar om jag kan jobba! jag dog. men hade ingen bil och sömnbristen var ju ganska stor. så det blev inget med det. men jobbade idag iaf. så jävla jobbigt.
somnade 2 igår - gick upp 5 - gick från jonas till jobbet, tog en halvtimme - jobbade - dog av trötthet - vänta på bussen i nästan en timme. mm rolig dag!

Jag är orolig o nervös för min tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0