Stick with me baby


Kom på att jag hade liiiite mer att skriva faktiskt faktiskt.
Har hittat en mycket bra låt! alison krauss & robert plant - stick with me baby. älskarn alltså!

2007 alltså. har hänt en hel del om man säger så! men jag är nöjd med året.
Som jenny sa förut så hade det varit sjukt om jag kunnat se in lite i framtiden sådär, om jag förra nyåret hade sett var och med vilka jag befann mig det här nyåret. hade ju undrat vilka i helvete det var och vad fan jag gjorde där:P men nu känns det ju inte konstigt såklart!

Imorgon ska jag skriva en lista på allt som ska fixas med till resan. och så ska jag åka till linköping och vaccinera mig. min finaste jenny skulle följa med:) snällt tycker jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0