Jobbjobbjobb


Igår åkte alltså jag o jenny till linköping. var på stan och köpte lite grejer till resan:
-solstift
-after sun
-mygga
oså handkräm o ansiktskräm. stört vad dyrt det blir allt kring resan. det där jag köpte plus vaccinationen igår kostade typ 1000 spänn. och har ju en del kvar att köpa om man säger!
efter vaccinationen köpte vi lite mat. sen åkte jempan hem. jag o jonas kollade på varan-tv, det är fan kul!
exempel (kommer inte ihåg exakt, men ja):
- visste ni att egypten ligger i afrika!?
- va, gör det!?
- ja... enligt den här kartan iaf...
askul, lovar!

Gick o la mig vid halv ett, men kunde inte somna förrän två. oskönt att gå upp halv sex då. morgonen blev ju inte bättre av att jag glömde hela plånboken hos jonas. inget kort = kommer ej in på jobbet. ingen nyckel = kommer ej in i skåpet. löste sig ganska bra, fick låna några skor o gick in med en annan. men ändå jobbigt!
Fy fan vad morgondagen kommer bli jobbig. ska först jobba 06-13, sen 22-06. inte så roligt, men vad gör jag inte för arla liksom. inte nog med det så måste jag åka buss imorrn med, hatart!

Efter jobbet idag sen iaf så åkte jag till mattias nån timme, den jäveln ska till fjällen idag o kommer inte hem förrän söndag kväll. nu är jag iaf hemma och är trött. ewe kanske kommer. och josie med hoppas jag! har inte träffat henne på sjukt länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0