I was just thinking


Har varit en himla bra kväll faktiskt! först åt jag mat med mamma,lasse o rebecca. asgott! sen kollade jag o becca på let's dance, lite kul men var ju så jävla långt. två timmar liksom! jaja, sen åkte jag till tobbes nya lägenhet med vickan. verkligen skitfint! impad blev jag. sen satt vickan o jag i tobbes kök i ett antal timmar och pratade om resan o en massa annat o lyssnade på våra ipodar i dom nya, fina högtalarna:)
Imorgon vet jag inte, är sugen på cider, eller kanske vin, och lite spel typ. låter bra tycker jag, får se hur det blir.

Hur jobbigt är det inte att nån hackat sig in på bilddagboken, som nu råder en att byta lösenord om man hade samma i bilddagboken som på nåt annat ställe? svinjobbigt! jag har ju samma överallt. hoppas inte den som hackat sig in läser det här, för jag orkar inte byta.
På tal om dagbok ja! har skaffat mig en resedagbok nu. idamansson. heter jag (med en punkt i slutet, ja!). om nån vill ha mail när jag skrivit, tell me.

Hoppas verkligen jag kan sova inatt. orkar inte med en femte natt på detta vis alltså!

Kommentarer
Postat av: Sarah F

jag vill att du ska skicka mail när du skrivit nåt inlägg :)

2008-01-13 @ 22:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0