Det är så logiskt, alla fattar utom du


Var och jobbade lite förut, bra att få lite pengar om man säger! sen åkte jag hem och kollade på tv, har fått massa nya kanaler nu. härligt är det! kollade på grey's, det är verkligen bra. har saknat det!

Sen åkte jag till jenny. vi gjorde många vettiga saker. åt på burger king, gott mmm. sen spelade vi spel på mobilen, alltid kul såklart. sen körde vi badminton med godis, ännu roligare faktiskt. älskar att ha så mycket att göra:) sen kollade vi på sunes jul! älskart. älskar rudolf mest. "nu ska vi hugga gran, ja! nu ska vi hugga gran, ja! nu ska vi hugga oss en gra-a-a-aaan!" haha!

nu är jag hos linda och myser:) skulle ju gå o lägga oss tidigare idag sa vi ju... får se hur det går med det:)

Annars känns det.... sådär får jag väl säga. saknar ju.. och som sagt;  jag är kär i dig!
ja... blir nog bra till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0