Att sova


Ja jag sover ju inte helt normalt. igår morse somande jag halv sju.. efter att ha spelat poker med ewe till halv sex:P kul var det ju, men blev ju lite sent om man säger... sen var jag tvungen att gå upp vid elva så blev ju inte jättemycket till sömn. var och åt med med mamma och mormor. sen for vi runt lite överallt för att köpa julklappar, har inte alls många kvar nu, skööönt. sen åkte jag o ewe hit till linkan. hennes byxor fanns som tur var! annars hade vi blivit ledsna. sen var vi här ett tag o slappa innan hon åkte hem..
Jag var ju väldigt trött sen dåråå... jag o mattias kollade på film, jag somnade efter kanske en kvart. då var klockan bara elva. vaknade inte ens när mattias hade ryckt till o typ klämt sönder mig för att han blev rädd för skräckisen:P barnhemmet var det vi/han såg förresten. Fortsatte mitt sovande i sängen sen, o sov till 11.30... 12,5h bara sådär. men sjukt skönt vare!

Nu ska jag snart börja städa. fint ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0