Men älskliiiiing!


Mattias ligger på sjukhuset i linköping och jag är motala. jag mår skit! han åkte cross och slog i ryggen, nånting med kotorna var det.. han skulle ligga kvar över natten. jag vill ju såklart åka dit, men han visste inte om man får komma o besöka liksom. men jag hoppas! om man inte får besöka nu på kvällen så får jag vänta till imorgon.
Det jävliga är ju att jag måste städa studentrummet imorgon eftersom han som ska flytta in kommer redan imorgon kl 18. jag vill ju va hemma o ta hand om stackarn! jaja, får köra en snabbstädning. Åh vilken skit att jag är i motala nu liksom, är ju typ alltid i linköping.. men icke nu, såklart!
Vi har förresten flyttat in nu, o jag gillart verkligen.

nej nu orkar jante mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0