Prima Bemanning


Ja, där har jag precis varit på intervju! det gick bra tyckte jag, verkar som att det kommer bli lite jobb. passar ju mig perfa med korta anställningar, då kan jag fortfarande jobba på arla vilket är asbra. och så är det ju bra eftersom vi ska resa ganska snart ändå!

Känns faktiskt bra att va vaken såhär tidigt. alltså jag vet att halv tio inte är så tidigt, men för mig är det ju det. ska äta med mamma sen och så ska vi till stan och kolla på gardiner, jävligt viktigt! mina gardiner jag har i mitt rum just nu kan vara de fulaste någonsin, helt seriöst alltså. eller vad sägs om orange,röd,grön,gul med det underbara mönstret asstora blommor? till detta finns även en matta i en färg som är svår att säga vad det är, typ beige/gul. och även en blå soffa! jag är så jävla nöjd alltså. passar så bra ihop! inteeeee!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0