Men första!


Nu har jag gjort mig en egen blogg. Känns stort och helfestligt! facebook är ju fortfarande störst såklart då! förstår inte hur det kan komma sig, men så är det.

Kvällen ikväll är en slapp kväll. Vickan är här. Vi har kollat på resor! 29 januari tror jag det blir att vi åker. Längtar så sjukt mycket! biljetten kostar knappt 4000, sinnesbilligt.

Igår var det lite festligheter hos nåris med josie,sarah b o carpot. Var helt okej trevligt! Men kände inte alls för att gå ut här i motala, så jag åkte in till linköping, vilket aldrig kan bli fel. Hamnade på BK's, kändes lite väl vuxet men det funkade:) sov länge idag, vilket var svinskönt. Åkte hem vid fem och sen har det varit väldigt slappt sen dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0