Jenny don't be hasty


Jag är verkligen så jävla kass på att hitta! lokalsinnet är ju obefintligt. mamma försökte förklara i kanske en 20 minuter, jag fattade inte ett skit. men kändes som om att man övningskörde igen så jag bara kände att jag blev jättearg och tänkte att det är bäst att låtsas att jag fattar osen lägga på.
Men alltså, jag hade fortfarande ingen aning. ringde mattias, tog ½ minut sen fattade jag precis:) okej kanske inte precis, men jag vet vilken gata vi pratar om iaf! ska nog iaf åka typ halv tre, för säkerhets skull.

Åh jag gillar jenny så mycket:) hoppas vi ses imorrn eller en annan bra dag!

Kommentarer
Postat av: jempan

gillar dig

2007-10-16 @ 18:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0