I'll meet you on a day that never ends


Ganska nyss hemkommen från ännu en nattpromenad med sarah:) fast den blev bara 40 minuter, både hon och jag ska ju upp tidigt imorgon... liksom halv 9! var typ år och dar sen jag gick upp så tidigt känns det som. halv 12 är en så mycket bättre tid. men men, såhär är det om man ska få sig några pengar.
Direkt när jag varit på intervjun så jag tillbaka till motala och jobba några timmar. direkt därifrån till linköping - igen! kilroy med vickan o beställa biljetter. men innan ska vi träffa syster som är i linköping över helgen så att vi kan få lite tips och var i malaysia det är bäst och sådär va.

Serri hur galen blir man inte av detta! så nu längtar jag bara till imorrnkväll när resan är beställd och jag har mig en fin rekorderlig krusbärscider i handen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0