guess who's gonna get some


Har precis varit ute på en promenad med sarah och ewe, trevligt minsann! har verkligen börjat gilla det där med att promenera.

Fan! kom just på att jag inte kommer kunna vara närvarande på klubbmötet imorrn. Ja alltså, jag,jenny o ewe har ju startat en klubb då:P den går ut på att vi ska göra roliga saker helt enkelt, på vardagarna, istället för att bara sitta hemma hos nån o titta på tv. Den har iaf startat på bästa sätt, bowlingen var verkligen skitrolig!

Lyssnar på anna järvinens skiva jag fick feeling . den är riktigt, riktigt bra! rekommenderas starkt till dom som gillar säkert! och liknande.

Förresten så tycker jag att jag blivit en seriös bloggare redan nu! är väl kanske bara en  fem pers som läser, men det gör inget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0