Frågegrej

Den här fick jag från linn, ska se om jag pallar o göra hela.

1. VAD HETER DU?
Ida Birgitta Månsson

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Blå, pyjamas.

3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
paolo nutini

4. VAD GJORDE DU IGÅR?
jobbade o träffade jempan

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
lite godis från sarah

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
kallt

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
linda

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
oj, jag vet inte.. beror ju på! 

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
ja, absolut:)

10. HUR MÅR DU IDAG?
jodå, brabra! fast jag är rätt trött nu

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
MJÖLK! passar till allt

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK
cider, ibland tequila!

13. FAVORITSPORT?
jadu... sportar ju ogärna själv. men gillar att kolla på typ friidrott,skidåkning,curling, ja ni vet!

14. HÅRFÄRG?
blond

15. ÖGONFÄRG?
brun 

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
solnedgång! ååh tänk solnedgång i thailand...

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Jenny 34, Jonas 27, Camilla 23

18. VAD GÖR DU? (PLUGGAR, JOBBAR?) VAR?
Jobbar på arla som alla vet vid det här laget!!

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
fan jag är ju så dålig att komma ihåg filmer så jag minns inte.. jo, såg en del på gudfader II i lördags 

20. ÄR DU KÄR?
njae

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
fredag!

22. FAVORITHOBBY?
bygga slott

23.ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
bjuda ut? hur gör man det liksom? 

24. FAVORITMUSIK?
singer-songwriter, mycket svenskt, men mycket annat också!

25. SOMMAR ELLER VINTER?
verkligen sommar! vintern är härligt ibland, men inte så ofta

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?
som linn skrev, det beror ju på liksom..

27. SAMBO ELLER SÄRBO?
vadå? vilket jag föredrar eller vad? ja jag vet inte hej då

28. TE ELLER KAFFE?
skulle väl va te isf

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SKA SVARA?
ja tack

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
typ ingen:)

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
vet ej

32. HUR BOR DU?
lägenhet med mamo

33: VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
mest biografier

34. FAVORIT FÄRG?
jag gillar grått rätt så mycket

35. FAVORITSPEL?
uno!

36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
nej

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
nej

38. ÄR DU ROMANTISK?
hm.. jag kan nog vara det ja

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
ja jag är nog det

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
ingen

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
jobba och dö

42. VAD ÄR KLOCKAN JUST NU?
02:26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0