Anna Järvinen - Kan du gå


Ja, det är min bästa låt just nu! den är så fin på något sätt. fast koltrast och leena är också väldigt, väldigt bra. hela skivan är jättejättebra förresten.

Alltså seriöst! min dator började låta och typ vibrera jättemycket nu precis, behöver man vara orolig eller? ja det har iaf slutat nu, men lite rädd är jag, men nej vafan!!!!! nu börjar den igen. jag kommer dö. nu slutade den.

Jaja! ikväll har jag varit hos carro med jenny. det var mycket trevligt! jenny o jag kände för att lyxa till det så vi åkte och köpte chips och dip (varsin påse! varsin dip!). efter cirka 15 chips så ångrade jag mig. fast ändå inte, det kommer ju va gott imorrn. men fy fan!!!!! min dator är verkligen cp.
Carro har en liten,liten hamster som heter pärten, döpt efter en viktigt och känd profil från motala! ja, iaf. jag tyckte han såg uttråkad ut och tog upp honom. han sket i min hand!! inte så jävla schysst alltså. bortsett från detta så var det roligt hos carro:)
Vid elva så skulle jenny hem o sova, o även carro. fan tänkte jag! då är ju inte jag trött. men sarah var inte sen på att ta en promenad:) det var trevligt som vanligt! om vi fortsätter såhär så kanske man kan bli lite fit:P 2 timmar promenad är ändå mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0