Lite missnöjd


Ja, jag är lite missnöjd med mitt bloggande på senaste tiden här va. men har ju haft en del att göra, då blir det så vettni.

Igår träffade jag vickan o josie ett tag, sen åkte josie till norrköping o jag o vickan till ewe. där spelade vi maxi-yatzy! så jävla kul var det:) sen skulle vickan hem. då åkte jag o ewe med jenny till mc donalds! jag är fan där jämt nu för tiden. inte bra. åt iofs bara en glass igår men ändå!
Idag har jag jobbat nästan 6 timmar här i motala, lite jobbigt var det allt.

Är verkligen glad för att det går bra för britney spears nu, äntligen! skivan är ju faktiskt bra:) har ju alltid varit på brittans sida så att säga, o nu gör hon nåt bra, gillart. piece of me är ju svinbra, bara ett exempel sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0