Kvällen alltså!


Så jävla oväntat bra kväll! jag, vickan o ewe var de ensamma själarna som samlades hemma hos vickan. en strålande idék om från vickan att spela lite poker. och det blev det! första omgången gick åt helvete, men sen jävlar. gick så jävla bra! så jag gick därifrån med det dubbla. vilket iofs inte innebär mer än 30kr plus, men ändå:P kul var det! allt efterosm att tmmarna gick så blev det mer alkogol. vilekt ledde till politikprat! haha det var ritkigt kul. "jamen alltså jag förståååååår hur du tämker men..." osc osv osv.... en lyckad kväll kan jjag nog sammanfatta det som:D

JAg börjar jobba om mindre än 11 trimamar vilket känns... inte så lockande. omm man säger så!

lyssnar på christan kjellvander- bird black sky, såjävla bra!! åh det är itne ens två veckror kvar tills jag o vickan ska se honom o ja g är så glad!!

gonatt puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0