Jahaaaa!


Dagens planer gick åt helvete. arla-kling ringde kl.13 o undrade om jag kunde jobba 14-22, vafan liksom! tack för framförhållningen. men jodå, klart jag kunde det. pengarpengar! o jobbet var väl helt okej iaf..
Åkte till mattias efter jag slutat, men tyvärr jobbar ju han den horiga tiden 6-14, så han var tvungen o gå o lägga sig vid tolv.. men vafan, slipper ju sova själv inatt iaf:)
Måste upp värsta tidigt imorgon! mamma måste nämligen ha bilen senast halv nio.. sen måste jag ta bussen till jobbet! skitjobbigt. speciellt eftersom bussen jag måste ta går 11.43. kul att va på jobbet en timma tidigare, inte! men men, ska inte klaga, jag får ju jobba iaf!

Nåt som är typiskt är ju att vi skulle bowlat imorgon, o nu går ju inte riktigt det va. o när ska jag nu träffa jempa? kommer ju inte kunna görat förrän typ söndag, inte kul:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0