Biljetter!


Sådär ja, nu är biljetterna bokade. häääärligt!
Andra helgen i december är ju då redan fullbokad, men med roliga saker, så det gillar jag. 7 december är det alltså kjellvander i norrköping. 8:e ska jag på 30-årsfest för min kusin maria i linköping. ska bli skoj!

Jag hatar att jag vaknade elva idag, kan ju inte direkt sova nu. hade varit bra om jag kunde sova snart så jag är pigg imorgon. måste ju packa lite o duscha o allt sånt o va klar till elva. måste väl kanske inte gå upp förrän halv tio, men ändå.
Och så känner jag att jag lika gärna skulle kunna sova nu eftersom det inte finns nåt att göra. och på tv är det ju inte heller någonting. inget förvånande precis eftersom jag ju bara har 1:an, 2:an o 4:an!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0