Tröttis


Nyss hemkommen från jobbet. har varit en rätt kämpig dag om man säger. killen/mannen jag jobbar med är totalt inkompetent, kan absolut ingenting. vilket innebär att jag får göra dubbelt! men fördelen är väl att tiden går fort.
Är iaf jävligt trött nu, tänkte att jag nog ska ta o lägga mig ett tag o vänta på att mattias kommer hem som slutar tre.

Igår var jag och vaccinerade mig igen. det gick bättre den här gången, inget snurr i huvet o mådde inte illa. bra! fast istället så fick jag ont i armen, o har det idag med. men men, så äre! efter vaccinering blev det mat på tio minuter för att hinna till bion. vi såg på michael clayton, inte jättebra, men helt okej bra.

Nej nu orkar jag inte mer, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0