Poeten


Igår träffade jag äntligen ewe o jenny! det var minsann  väldigt längesen. gjorde väl inget alls i princip, men det var skoj o träffa dom iaf. jag var rätt trött efter 4½ timmes sömn o jobb om man säger!!
Somnade typ halv tolv igår och vaknade av att jenny ringde mig för en halvtimme sen. tolv timmars sömn! det är liksom rätt mycket, o jag vaknade inte ens av mig själv.
Nu kom jenny hit o gav mig en present hon funnit på återvinningen, en bok!! michael connellys poeten. tack så jättemycket tjejen, vad glad jag blev!

Idag ska jag nog till stan en sväng o titta efter julklappar, och så ska jag byta sängkläder o tvätta lite, det var väl det ungefär:) ska bli skönt att va ledig. imorgon ska jag iofs jobba här i motala, men det är bara bra.
Imorgon fyller josefine! skulle vilja komma till henne, men får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0