Nivå 2004


Haha vilken kväll igår! först var det förfest hos lollo med en massa fina tjejer. sen var det harryskön! så mycket nivå 2004 som det bara kan bli. sen var man ju iaf inne till slut då! jag hade kul och tappade min nya mobil minst 10 gånger. dum i huvet är jag! fast det verkar inte som det hänt nåt med den, lite skit på den bara. alltså inte värre än jennys mobil som tappade sin i kiss:P lilla gumman va:)
Ja jag var tydligen lite mer fullis igår än vad jag själv uppfattade, men men så är det. jag som aldrig brukar bli bakis har fan ont i huvudet! blä.
Min tjej jenny sov här inatt! när vi kommit hem hade vi ett intressant samtal tycker jag minsann, ja man fattar ju inte på sig själv ibland alltså:P stört är det!

Idag kommer syster jenny,simon o lilla melvin till motala. ska äta och lite sådär. sen blir det festligheter! med camilla o bella. linda med hoppas jag! o nån mer som vill:)

Fick en Thailandbok av mattias i julis, tacktack! skitbra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0