Jorå, så attee...


Ja, alltså det händer ju inte så mycket överdrivet kul i mitt liv just nu. eller jo, på ett sätt eftersom jag tjänar en massa pengar. jobbade igår o idag också,ska jobba imorgon, förmodligen torsdag också, jobbar fredag och så söndag. ingen helg och inget liv. men däremot en jävla massa pengar blir det! värt, värt.
Jan vill att jag ska komma o jobba i motala, tydligen värsta kris, men alltså tyvärr, hinns inte. har ingen lust att komma dit typ på lördag, min enda lediga dag liksom. sorryborry!
Igår efter jobbet kom min kära bror o hämtade mig, tacktack för det! åkte hem till honom o spela nintendo 8-bitars, adventure islands!! jag älskar det av hela min kropp o själ. skitkul verkligen! sen var det lite bok och sen sova.

Hade tänkt gå upp senaste tio idag för att hinna med diverse bestyr. vaknade tyvärr inte förrän tio i elva. på med kläder - buss till stan - lindex för att köpa trosor o strumpor - buss tillbaka  - duscha - laga mat - fixa mig - buss till resecentrum - byta buss - jobbet. så det hanns tyvärr inte med nåt adventure islands som jag hade planerat! typiskt också tänkte ju jag.
Efter jobbet trippade jag hem till mattias, han gick o la sig vid en halv tolv, vilket man kan förstår eftersom han jobbar den djävulska tiden 6-14. gillart inte!

Jag saknar mina vänner! har knappt hunnit träffa en enda på jättelänge. vickan är den enda, i fredags när vi var i norrköping o såg kjellvander. men annars ingen:/ dessförinnan sarah på onsdagen, men annars nej.
Ewe som jag tänkte att jag skulle träffa nu i veckan kommer jag ju inte kunna träffa:( saknar den tjejen! jenny med, som jag också tänkt att jag skulle träffa. men meeeeen vad ska man gjorde?

Kommentarer
Postat av: Evelina

Saknar tjejen med, du jobbar hela tiden! hah

2007-12-12 @ 14:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0