Idag är ingen vanlig dag, nej för det är JOSEFINES födelsedag!!


Grattis, grattis till min tjej som fyller 19 år idag! funderar på om jag ska åka till henne idag.. hm ja det vill jag!
ska se om jag kanske kan låna jennys busskort, måste spara på pengarna. fick iofs min lönsespec idag, 11800:- ungefär, helt okej säger jag.

Igår kom ju mattias hit. vi lagade mat, klyftpotatis, kyckling/quornfilé, vitlökssås o broccoli! så jävla gott var det, mm ja! sen skulle vi kolla på film. blev jävligt problematiskt. ni vet thailandsfilmer är ju lite sviktande kvalité på ibland. så vi fick byta film fem gånger innan vi hittade en som var bra. good will hunting blev det, den är ju förjävla bra alltså. sen blev det sova. och mattias hade blodat ner mina sängkläder med sin armbåge o sitt huvud! men det gööör inget, det var ju bara nybäddat o lakanen är helt nya:P jaja, var iaf himla mysigt att ha honom här.

Vad ska jag göra idag då? faktiskt ingen aning, hm.. behöver ju iaf köpa fler julklappar. har cirka fem stycken kvar att köpa till liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0