Fairytale of New York


Kvällen igår var himla mysig och trevlig. först åt jag med med mamma, camilla och jonas. potatisgratäng med tillbehöver, svingott. sen åkte vi till lasse, jossan och rebecca i båten. mysigt som sagt! sen åkte jag med camilla o jonas till pappa. katterna är så sjukt söta! åh jag vill också sa. sen spelade vi adventure island till halv tre, bästa spelet nånsin. åkte hem sen och läste klart min bok! hm vet inte vilken jag ska börja med nu, har typ fem att välja på. funderar på mamma sa att jag var sjuk eller poeten. hmmmm!
Nu måste jag snart duscha och fixa lite.

En annan bra jullåt: the pogues feat. kirsty maccoll - fairytale of new york

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0