Damn I wish I was a lesbian


Nej, det önskar jag inte, men hade hello saferide - my best friend på hjärnan. jag älskar den låten! man blir så glad bara.

Igår slutade jag åtta! skööönt. åkte hem till mattias. bjöds på lite glögg o lussebullar hos lina och fredrik, det var gott o trevligt minsann. sen upp till översta våningen. kollade på bad company, den var förjävla töntig alltså. i början var det lite roligt med negern som skulle va såhär "höhöhöh en bomb vafan jag älskar hiphop", jamen ni vet! men det blev för mycket och filmen förstördes. sen var det sova! idag har vi... ja, inte gjort ett skit typ. handlat, ätit thaimat, kollat på bonde söker fru. sen skjutsade jag mattias till arla-julfesten, som jag själv avstår ifrån. jobbar ju 06 imorrn o jag kände att vafan, nej det får va.
Åkte till mormor som var söt o bjöd på mackor, äppelkaka o godis:) sen hem o duscha o fixa mat, o nu ligger jag i sängen o ska försöka sova skapligt. känner mig rätt duktig faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0