Baby, baby, baby


Har lyckats hålla mig ifrån det där med att gå och lägga mig sent nu väldigt länge. 1-2 är okej, men inte halv fyra. vet i fan vad jag gjorde, pratade med min fining linda på msn ett bra tag iaf:) det enda vettiga typ! läste en del i min bok också iofs. jaja, detta ledde iaf till att jag vaknade tjugo över tolv, ångeeest! men vad ska man gjorde?

Idag kommer min syster hem! och hon har med sina små katter!! åh jag längtar verkligen. idag då? ska ringa försäkringsbolaget, köpa sista julklappen, äta mat med mamma o camilla. och sen åka ut till lasse i båten. jossan är hemma nu, var längesen jag träffade henne så det ska bli kul. skulle väldigt gärna träffa josie också! var hur längesen som helst nu.

Nu ska jag minsann lyssna vidare på where did our love go! älskar'n!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0